Ariel W/NG
technický list



VÝROBCE: Ariel Motors Birmingham LTD PRODUKCE: v letech 1940 – 1945 bylo celkově vyrobeno 35.540 kusů.
Motor: Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec, ventilové uspořádání OHV.
Zdvihový objem: 349 cm3
Výkon : 17 ks / 5.800 ot/min.
Vrtání: 72mm
Zdvih: 85 mm
Spotřeba: 5,5 litry / 100km (solo při rychlosti 60 km/h)
Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km.
Akční rádius: 300 km (solo)
Cestovní rychlost:70 km/hod (solo)
Max. rychlost: 115 km/hod (solo)
Objem palivové nádrže: celkem 11 litrů
Objem olejové nádrže: 2,3 litru
Vzduchový filtr: otevřené sání typ Amal
Podvozek: přední odpružení, pomocí vidlice typu paralelogram s regulací, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí vinutých pružin pod sedlem.
Délka: 2.134 mm
Výška: 1.080 mm
Šíře: 790 mm
Váha: 169 kg
Rozvor kol : 1.395 mm
Karburátor: Amal 275 B 1/J
Zapalování: Magneto Lucas M 01
Regulátor: MCR 1 6V
Dynamo: Lucas E3 HM LO 40W, 6V
Klakson: Lucas HF 1235 6V
Převodovka: 4-rychlostní s nožním řazením typ Burmann CP 41 (na pravé straně)
Spojka : suchá dvou lamelová (pozdější provedení bylo tří lamelové)
Převod: řetězem
Brzdy: mechanické čelisťové (přední, zadní kolo)
Kolo: Pneumatika 3,5 x 19,
Tlak pneu: př.kolo 17 TP, zadní kolo 24 TP (PSI)
Tento konkrétní motocykl byl vyroben v říjnu 1940!
Zajímavost: Tento motocykl po válce sloužil v Dánské armádě.
Kamufláž a taktické značení: Příslušnost – průzkum 6. obrněné brigády britské armády.
Barva: Bronze Green používaná pouze do konce roku 1940!
Renovace trvala 4 měsíce (cca 300hodin)!