Indian 741B
technický list



Indian 741B
VÝROBCE: Indian motocycles co. Massachusetts U.S.A.
PRODUKCE: v letech 1941 – 1943 bylo celkově vyrobeno 31.995 kusů.
Motor : Vzduchem chlazený čtyřtaktní dvouválec do "V" 42 st. Ventilové uspořádání SV. Zdvihový objem: 493cm3
Výkon : 15 ks / 4.800 ot/min.
Vrtání: 63,5 mm
Zdvih: 77,8 mm
Spotřeba: 6 litru / 100km (solo)
Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km
Akční rádius: 300km(solo)
Cestovní rychlost: 70 km/hod (solo)
Max. rychlost: 100 km/hod.(solo)
Objem palivové nádrže: celkem 13,6 litrů, rezerva: 4,9 litru.
Objem olejové nádrže: 2,17 litru
Vzduchový filtr: v olejové lázni
Podvozek: přední odpružení, pomocí vidlice typu paralelogram s regulací, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin pod sedlem.
Délka: 2.238 mm
Výška: 1.001mm
Šíře: 851 mm
Váha: 207 kg
Rozvor kol: 1.440 mm
Karburátor: Linkert 741 M-1
Zapalování: bateriové, Rozdělovač Auto-Lite, motocykl je závislý na stavu kapacity baterie!
Elektro: dynamo Auto-Lite typ GAS 4166-1 6 V.
Převodovka: 3-rychlostní s ručním řazením (na pravé straně rámu).
Spojka: v olejové lázni
Převod: řetězem
Brzdy: čelisťové mechanické (přední, zadní kolo)
Kolo: Pneumatika 3,5 x 18,
Tlak pneu: př. Kolo 18lbs, zadní kolo 20lbs
Tento konkrétní motocykl byl vyroben v lednu roku 1943!
Zajímavost: Tento motocykl byl poslán v rámci lend - leese do SSSR a účastnil se bojů na východní frontě.
Kamufláž a taktické značení: Příslušnost - armáda U.S.A.
Barva Olive Drab, přibližně odpovídá odstínu Ral 6014.
Renovace trvala 5 měsíců (cca 360hodin)!