Indian 741B

technický list

Indian 741B

VÝROBCE: Indian motocycles co. Massachusetts U.S.A.

PRODUKCE: v letech 1941 – 1943 bylo celkově vyrobeno 31.995 kusů.

Motor : Vzduchem chlazený čtyřtaktní dvouválec do "V" 42 st. Ventilové uspořádání SV. Zdvihový objem: 493cm3

Výkon : 15 ks / 4.800 ot/min.

Vrtání: 63,5 mm

Zdvih: 77,8 mm

Spotřeba: 6 litru / 100km (solo)

Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km

Akční rádius: 300km(solo)

Cestovní rychlost: 70 km/hod (solo)

Max. rychlost: 100 km/hod.(solo)

Objem palivové nádrže: celkem 13,6 litrů, rezerva: 4,9 litru.

Objem olejové nádrže: 2,17 litru

Vzduchový filtr: v olejové lázni

Podvozek: přední odpružení, pomocí vidlice typu paralelogram s regulací, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin pod sedlem.

Délka: 2.238 mm

Výška: 1.001mm

Šíře: 851 mm

Váha: 207 kg

Rozvor kol: 1.440 mm

Karburátor: Linkert 741 M-1

Zapalování: bateriové, Rozdělovač Auto-Lite, motocykl je závislý na stavu kapacity baterie!

Elektro: dynamo Auto-Lite typ GAS 4166-1 6 V.

Převodovka: 3-rychlostní s ručním řazením (na pravé straně rámu).

Spojka: v olejové lázni

Převod: řetězem

Brzdy: čelisťové mechanické (přední, zadní kolo)

Kolo: Pneumatika 3,5 x 18,

Tlak pneu: př. Kolo 18lbs, zadní kolo 20lbs

Tento konkrétní motocykl byl vyroben v lednu roku 1943!

Zajímavost: Tento motocykl byl poslán v rámci lend - leese do SSSR a účastnil se bojů na východní frontě.

Kamufláž a taktické značení: Příslušnost - armáda U.S.A.

Barva Olive Drab, přibližně odpovídá odstínu Ral 6014.

Renovace trvala 5 měsíců (cca 360hodin)!

Všechna práva vyhrazena | Moto Eso 2023
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!