Matchless G3L

technický list

VÝROBCE: Matchless ltd.

PRODUKCE: v letech 1939 – 1945 bylo celkově vyrobeno 80.000 kusů. (všech verzí)

Motor : Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec, ventilové uspořádání OHV.

Zdvihový objem: 348cm3

Výkon : 16 ks / 5.200 ot/min.

Vrtání: 69 mm

Zdvih: 93 mm

Spotřeba: 5,5 litry / 100km (solo)

Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km.

Akční rádius 300km (solo)

Cestovní rychlost:70 km/hod (solo)

Max. rychlost: 110 km/hod.(solo)

Objem palivové nádrže: celkem 13,6 litru

Objem olejové nádrže: 2,3 litru

vzduchový filtr: otevřené sání typ Amal

Podvozek: přední odpružení - pomocí vidlice typu teledraulic (první britská konstrukce 1941 používající teleskop), zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí vinutých pružin pod sedlem připevněných k rámu motocyklu.

Délka: 2159 mm

Výška: 1050 mm

Šíře: 749 mm (řidítka)

Váha: 165 kg

Rozvor kol : 1372 mm

Karburátor: Amal 275 F 1/J

Dynamo: Lucas E 3 AR, 40W, 6V

Zapalování: Magneto Lucas N 1,

Regulátor: MCR 1, 6V

Převodovka: 4-rychlostní, typ Burmann 8CPBL s nožním řazením (na pravé straně).

Spojka : 3 lamelová v olejové lázni

Převod: řetězem

Brzdy: mechanické čelisťové (přední, zadní kolo)

Kolo: Pneumatika 3,25 – 3,5 x 19,

Tlak pneu: přední kolo 16 TP, zadní kolo 21 TP / (PSI)

Tento konkrétní motocykl byl vyroben v říjnu 1943.

Zajímavost: Tento model byl prvním spojeneckým motocyklem který používal hydraulické odpružení přední vidlice(1941)

Kamufláž a taktické značení: Příslušnost – průzkum brigády britské armády

Barva: S.C.C. No.2 pro britská vozidla v evropě 1941-45.

Stroj není v mém vlastnictví, zveřejněno se souhlasem majitele.

Všechna práva vyhrazena | Moto Eso 2023
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!