Triumph 3HW

technický list

VÝROBCE: Triumph Engineering CO. LTD. PRODUKCE: v letech 1942 – 1945 bylo celkově vyrobeno cca. 35.000 kusů.

Motor: Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec, ventilové uspořádání OHV.

Zdvihový objem: 349 cm3

Výkon: 17ks / 5.200 ot/min.

Vrtání: 70mm

Zdvih: 89 mm

Spotřeba: 5,5 litru / 100km (solo při rychlosti 60 km/h)

Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km.

Akční rádius: 300km (solo)

Cestovní rychlost: 70 km/hod (solo)

Max. Rychlost: 120 km/hod (solo)

Objem palivové nádrže: 12 litru ( reserva 1,4 litru)

Objem olejové nádrže: 2,2 litru

Vzduchový filtr: otevřené sání typ Amal

Podvozek: přední odpružení, pomocí vidlice Web typu paralelogram s regulací, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin pod sedlem.

Délka: 2083 mm

Výška: 1070 mm

Šíře: 724 mm

Váha: 146 kg

Rozvor kol: 1340 mm

Karburátor: Amal 276 AD/1J

Zapalování: Magneto Lucas M 01,  type L

Regulátor: MCR 1, 6V

Dynamo: Lucas E3 HM LO 40W, 6V

Klakson: Lucas HF 1235 6V

Převodovka: 4-rychlostní s nožním řazením typ Triumph (na pravé straně).

Spojka: tří lamelová v olejové lázni

Převod: řetězem

Brzdy: mechanické čelisťové (přední, zadní kolo)

Kolo: Pneumatika 3,25 x 19,

Tlak pneu: př.kolo 17 TP, zadní kolo 24 TP (PSI)

Tento konkrétní motocykl byl vyroben v roce 1942!

Zajímavost: tento ranný model vznikl v Meriden při obnovení výroby po vybombardování původní továrny Triumph ve městě Coventry v roce 1940.

Kamufláž a taktické značení:

Barva: Khaki Green G3 jednotá barva pro vozidla britské armády používaná v Evropě v letech 1938 -1942

Příslušnost: průzkum 43. pěší divize Wessex

Renovace trvala 4 měsíce (cca 250hodin)!

Všechna práva vyhrazena | Moto Eso 2023
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!