Triumph 3HW
technický list





VÝROBCE: Triumph Engineering CO. LTD. PRODUKCE: v letech 1942 – 1945 bylo celkově vyrobeno cca. 35.000 kusů.
Motor: Vzduchem chlazený čtyřtaktní jednoválec, ventilové uspořádání OHV.
Zdvihový objem: 349 cm3
Výkon: 17ks / 5.200 ot/min.
Vrtání: 70mm
Zdvih: 89 mm
Spotřeba: 5,5 litru / 100km (solo při rychlosti 60 km/h)
Spotřeba motorového oleje: 0,1 litru / 100km.
Akční rádius: 300km (solo)
Cestovní rychlost: 70 km/hod (solo)
Max. Rychlost: 120 km/hod (solo)
Objem palivové nádrže: 12 litru ( reserva 1,4 litru)
Objem olejové nádrže: 2,2 litru
Vzduchový filtr: otevřené sání typ Amal
Podvozek: přední odpružení, pomocí vidlice Web typu paralelogram s regulací, zadní kolo uloženo napevno. Sedadlo řidiče odpruženo pomocí dvou vinutých pružin pod sedlem.
Délka: 2083 mm
Výška: 1070 mm
Šíře: 724 mm
Váha: 146 kg
Rozvor kol: 1340 mm
Karburátor: Amal 276 AD/1J
Zapalování: Magneto Lucas M 01, type L
Regulátor: MCR 1, 6V
Dynamo: Lucas E3 HM LO 40W, 6V
Klakson: Lucas HF 1235 6V
Převodovka: 4-rychlostní s nožním řazením typ Triumph (na pravé straně).
Spojka: tří lamelová v olejové lázni
Převod: řetězem
Brzdy: mechanické čelisťové (přední, zadní kolo)
Kolo: Pneumatika 3,25 x 19,
Tlak pneu: př.kolo 17 TP, zadní kolo 24 TP (PSI)
Tento konkrétní motocykl byl vyroben v roce 1942!
Zajímavost: tento ranný model vznikl v Meriden při obnovení výroby po vybombardování původní továrny Triumph ve městě Coventry v roce 1940.
Kamufláž a taktické značení:
Barva: Khaki Green G3 jednotá barva pro vozidla britské armády používaná v Evropě v letech 1938 -1942
Příslušnost: průzkum 43. pěší divize Wessex
Renovace trvala 4 měsíce (cca 250hodin)!